13/6/2020

【香港馬灣遊】食地中海菜+學沖土耳其咖啡│蝴蝶結姐姐



受疫情影響,好多地方都唔去得旅遊,適逢老公生日,想搵下啲特別嘅地方,唯有喺香港搵吓啲異國風情啦!近近地,馬灣都算是香港一個遠離繁囂,頗有異國風情的地方。

到達馬灣,映入眼簾的就是水清沙幼的馬灣海灘,能180度遠眺青馬大橋。


午餐時間,先在馬灣沙灘呢間地中海餐廳用膳,藍白建築主題,充滿渡假氣息,唔講真係以為我去咗外國旅行。



地中海串燒係呢度嘅招牌菜,有牛肉、雞肉同羊肉扒,肉質鮮嫩,不會太老。


仲有地中海Pizza,有多款蔬菜鋪係面,蕃茄醬汁,一口拉出長長嘅芝士絲。



如果唔怕熱嘅話可以坐出餐廳門外,嘆番杯無酒精嘅Mojito,望住青馬大橋景色,真係夠哂愜意。


La Rosabelle Bar & Grill
地址:馬灣珀麗灣沙灘商場1樓6號舖

午餐後,可以行下附近的馬灣公園,有愛麗絲夢花園之稱,影吓相都幾靚。



下午時分,我們就來到了Coffee on the Sand ,參加土耳其咖啡工作坊,跟著咖啡大師 HaHa Chan 學沖土耳其咖啡。


熱沙上面沖咖啡真係好有趣,咖啡沸騰時隨即要盛起表面的泡沫,當再沸騰時才倒入杯子。


工作坊亦提供了土耳其服飾讓我們打扮影相,似模似樣的。


學沖土耳其咖啡都係一個幾有趣嘅體驗,如果想靜靜地飲杯咖啡,呢度亦有超過300種咖啡豆選擇,有咖啡師即時磨豆沖泡,飲到最原汁原味的手工咖啡,啱晒喜歡咖啡的咖啡迷。此外,咖啡店亦提供素食餐單,好似呢個素雞雜菜飯,不但賣相吸引,味道亦做得不錯啊。


臨走嘅時候,還讓我們遇見餐廳的貓店長「沙沙」,肥嘟嘟的樣子,且十分可愛乖巧,仲任影唔嬲添。


如果想報名土耳其咖啡工作坊,可以去 Coffee on the Sand 了解一下

熱沙咖啡
地址:馬灣珀林路大街村東11號地舖

到了黃昏,返回馬灣沙灘拍攝青馬大橋,景色可是一絕,建議以低角度拍攝,相片效果會是最美的。然後就搭船返回中環碼頭,結束呢日的馬灣遊啦!想感受一下異國風情,30分鐘時間到馬灣遊一遊吧。


馬灣交通
可選擇荃灣或中環搭船往返馬灣;或
葵芳、青衣、荃灣、中環、機場搭直通巴士往返馬灣

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

Email : butterfly.enjoylife@gmail.com


沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...