3/7/2020

【天然生活】崇尚有機天然的 A Beauty Bar│蝴蝶結姐姐



一向追求有機生活嘅你要留意啦!承傳天然生活力量嘅 A Beauty Bar 成立11週年啦,引入多款有機、天然嘅護膚化妝品牌,好似Coola、spiritual、castelbel、PURA、esse 等等,都深受不少用家甚至酒店品戶歡迎。










除左護膚品、化妝品,A Beauty Bar 亦增添了不少家居生活用品,以高品質、美觀的設計元素,好讓家居生活增添更多繽紛色彩啊!



夏日炎炎,出外抑或是室內都要塗防曬,呢支 Coola SPF70有機桃花防曬噴霧,性質溫和,連孕婦和小朋友亦能安心使用。它蘊含有機認證成份的天然桃花、仙人掌萃取物等植物成分,噴頭的設計,不用整污糟雙手,直接噴在肌膚、頭髮上就可達到防曬效果,咁就唔擔心肌膚曬黑、曬傷啦。


另外仲有清潔肌膚的 Not just A 蒟蒻潔面海綿,質地好似梳乎厘般柔軟體貼,採用了濟州的天然蒟蒻、竹炭製成,浸水後會立即變得柔軟,洗面時用海綿按摩,可帶走肌膚上殘留的污垢油脂,不刺激,十分之溫和、清爽。而且竹炭有深層潔膚的效果,每日使用,粉刺、黑頭都少D啊。


有機天然不單止對自己健康好D,同時對地球環境都有益處,從今天起,一齊感受有機天然生活帶來的好處,有興趣的話到網站或專門店睇吓啦!


A Beauty Bar 專門店
地址:銅鑼灣軒尼詩道467-473號建德豐商業大廈15樓
Online Shop:http://www.abeautybar.com.hk/

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

Email : butterfly.enjoylife@gmail.com

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...