26/5/2021

【小家電】一鍵搞掂!天上野極速味皇第二代多功能加熱攪拌機|蝴蝶結姐姐


夏日炎炎,最想飲番杯冰凍的果汁。一直想為新家添置一部攪拌機,搜尋了網上的資料,最後揀咗天上野呢部極速味皇第二代多功能加熱攪拌機,擁有十二個功能選擇,可以輕鬆做出各款飲品、甜品、粥和湯。 


聽職員解說,第二代多功能加熱攪拌機比第一代的介面更容易操作,清楚顯示十二個功能模式,包括果汁、奶昔、豆漿、糖水、粟米汁、養生茶、養生粥、濃湯、藥膳、嬰兒粥以及清洗、保溫。顏色亦有四款選擇,白色、粉紅、粉藍色、紫色,我就訂咗白色呢部啦,純白簡約,襯返屋企的顏色。 


呢部極速味皇第二代多功能加熱攪拌機,還附有三個配件(量杯、清潔刷和篩),用於隔渣和清潔攪拌機。近日天氣炎熱,我就買了個鳳梨,切塊後雪冰凍,然後放入攪拌機,加入椰汁和凍滾水,選擇「奶昔」模式,兩分鐘就完成這杯冰涼的「鳳梨椰奶」啦! 



另外,這部攪拌機同時擁有加熱功能,也是我選擇佢嘅原因。買了些黃豆,用量杯載一杯,浸1個小時30分鐘,泡軟黃豆,然後倒入攪拌機,加入700ml清水(注意熱飲切勿超過1000毫升),選擇「豆漿」模式即開啓,這段時間便可自由活動。預設的「豆漿」模式會自動逐漸加熱和攪拌,約30分鐘,豆漿就做好啦,最後加入些冰糖。為了令豆漿香滑一點,可利用篩隔走豆渣,更香滑,更濃郁。 



自製飲品好輕鬆,清潔一樣好容易,只要加入清水,開著「清洗」模式,即自動清洗,已潔淨了一半,然後可以用附送的專用清潔刷刷洗,獨特的刷型可輕鬆潔淨底部和周邊,話咁快就刷洗得乾乾淨淨啦。 


一部攪拌機集合多個功能模式,整野食抑或整飲品就話咁易啦!真係好方便啊!如果你都正搵緊攪拌機,呢部天上野極速味皇第二代多功能加熱攪拌機值得考慮添置回家啦!如果唔想去門市買拎得咁辛苦,而家仲可以經WhatsApp 69976433訂購,直接送上門!

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Email 聯絡 : butterfly.enjoylife@gmail.com


沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...