26/5/2019

【Keep Fit】EMSCULPT 30分鐘增肌減脂加快塑造線條│蝴蝶結姐姐



今趟去越南旅行~陽光、海灘一定離不開,我仲買咗幾套bikini 泳衣替換著。不過見到條腰嘅肉有點泡,著泳衣上黎肯定無咁靚啦。


好彩俾我上個月遇到 BTL,試做了Emsculpt 療程,以專利HIFEM緊磁波,可以有增肌同減脂的效果,令整體線條出番黎,看起來更靚。 


之前試過做 Coolsculpting,脂肪係減到嘅,但就修唔到線條,相反,呢個Emsculpt 療程就做到喎!而且成個過程都好輕鬆,30分鐘就完成。將儀器放在腰位,會有不同的震動模式,過程中肌肉會收縮20000次,就等於做了20000次 sit up ,十分利害!然後調整自己的呼吸就可以,30分鐘過後,我覺得自己好似做咗一個鐘頭運動量咁,feel到肌肉被收得緊緊的,增肌同時減脂無難度。 


暫時做了第2次Emsculpt,我經已發覺原本腰位的泡泡肉緊緻咗,中間彈咗條線出黎,連做伸展運動果時都容易到位咗。 


我發現每次做完療程,配合埋運動,可以更快塑造完美線條,我都好期待2星期後可以見到一次過集齊健美+肌肉+有線條嘅身型。如果大家都想知多D呢個療程,可以上去BTL網站了解吓啦!http://bit.ly/2HTfpxX   


#BTL #EMSCULPT #增肌減脂 #bikini #旅行 #泡泡肉

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

𝓃𝑜 𝑒𝓍𝒸𝓊𝓈𝑒𝓈 𝓉𝑜 𝒷𝑒𝒸𝑜𝓂𝑒 𝒶 𝒷𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓂𝑒

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...