9/5/2019

【彩妝】全球首個粉紅城市 Dior Pink City @澳門銀河│蝴蝶結姐姐



粉紅色嘅城市究竟係點?咪就係靚咯~~ 


今次過大海就係專程參觀 澳門銀河DFS Dior Pink City ,我都專登著上粉紅色襯番個Pink City㗎! 


Pink City 由5個打卡點組成,分別是粉色花店、粉色音樂廳、粉色圖書館、粉色咖啡廳以及粉色攝影室,讓大家盡情在粉色世界打卡。 






在粉色花店仲有得親手製作鮮花束同任試最新唇膏,當中閃令令嘅 #326 人魚肌色 亦係澳門銀河DFS獨賣,香港都無㗎! 




Dior Pink City 至到6月30日,所以母親節過澳門嘅話,記得帶埋媽咪黎打卡、試最新唇膏啦! 


#Dior #travelwithdior #diorpinkcity #diorbeautylovers

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

𝓃𝑜 𝑒𝓍𝒸𝓊𝓈𝑒𝓈 𝓉𝑜 𝒷𝑒𝒸𝑜𝓂𝑒 𝒶 𝒷𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓂𝑒

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...