20/10/2021

【眼妝】高CP!! 全新包裝!! D-UP 眼線筆|蝴蝶結姐姐|眼線筆giveaway


市面上嘅眼線筆有好多種,但要遇上一支好用嘅眼線筆,確是可遇不可求。作為小資女嘅我較鍾情日本嘅眼線筆,相對適合亞洲人肌膚使用,而且顏色比較多選擇。最近就用咗D-UP 絲滑特濃防水眼線筆,日本製造,筆尖超幼細,都幾好用,值得介紹俾大家!!    


今次試咗D-UP  Silky Liquid Eyeliner絲滑特濃防水眼線筆嘅茶黑色同黑色兩個色調,茶黑色會較自然,黑色就看起來較有神。     揀選眼線筆,通常我會注重三個特點。     

粗幼度     

D-UP 眼線筆能夠畫出0.1mm的線條,粗幼度由自己掌握,帶來極緻絲滑筆觸感,而且一筆順滑勾畫出完美眼線,超級好畫。對於每天趕時間出門口嘅我來說實在太方便啦!!    


易乾度     

用過某些牌子嘅眼線筆,畫嘅時候好易沾污糟眼皮,甚至手腕,這是由於眼線液乾嘅速度太慢啦,最後逼不得已要卸妝,又再畫過。D-UP 眼線筆就不同啦,幾乎一畫即乾,做到速乾又不易沾染眼皮,是我目前用過最快乾嘅眼線筆。    


防水度     

最後呢點好緊要,尤其遇上眼皮油脂分泌較多或做運動時,防水、防汗、防油脂確實非常重要。D-UP 眼線筆帶來極強防水、防汗、防皮脂嘅效果,而且24小時持久,就算係出全日街都keep得到個妝。雖然鎖色力強勁,,但只係用温水敷一陣就可以將眼線卸走,夠晒方便!    



用左一排真係幾好用,質地順滑,筆尖幼細,輕鬆勾畫粗幼線條,眼神更有魅力自信。俾個貼士大家啦,如果想避免眼線暈開,畫眼線前可以在眼皮上輕輕掃些少碎粉,眼線就不怕被暈染啦!    


銷售點:香港澳門莎莎、DON DON DONKI、@cosme        

心郁郁想試下D-UP絲滑特濃防水眼線筆嘅效果? 參加我嘅Facebook Giveaway啦! 只要你做齊下面3件事,就有機會獲得D-UP絲滑特濃防水眼線筆茶黑色和黑色各1支(請留意giveaway禮品為舊版產品):  

1. 讚好D-UP HK嘅FB專頁: https://www.facebook.com/DUPHK  

及蝴蝶結姐姐嘅FB專頁: https://www.facebook.com/butterfly.enjoylife/

2. 留言tag 3個朋友  

3. Like 呢個post     

名額有15個, 快啲參加啦!     

#DUP #SASA # DONKI #cosme #絲滑特濃防水眼線筆 #眼線 #眼妝 #不暈染 #giveaway


♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

歡迎產品試用或活動邀請,請聯絡

butterfly.enjoylife@gmail.com


沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...