31/12/2021

【床褥分享】EMMAS 床褥好唔好?優質睡眠值得投資|蝴蝶結姐姐


睡眠佔人生三份一時間,所以我很重視床褥的質素,因為一張床褥的好壞會直接影響到睡眠品質。試過多款床褥,最後我揀咗 EMMAS 澳美斯床褥,由澳洲製造,且得到脊醫認證,充足承托力,新一年終於有覺好瞓啦!這次跟大家做一個全面Review:由資料搜集、門市選購、試瞓過程和真實用後感都會全紀錄,一起和大家分析EMMAS床褥好唔好,值不值得大家來投資!    


話說舊的那張床褥已經睡了一段長的日子,不單止中間位明顯變凹,每朝瞓醒我哋都會腰酸骨痛,個人好攰咁,所以我哋都覺得係時候要換過另一張床褥。於是上網搜尋了「床褥推介」、「彈簧床褥」等資料,又去過床褥專門店試不同款式的床褥,最後我哋一致揀咗 EMMAS 澳美斯床褥。    


當日在EMMAS 床褥專門店試了WOOLLOOMOOLOO、JIMBOOMBA、MANBARRA 三款床褥,其實每款床褥都各有特色,每張都好舒服,所以好難揀! 第一款試了WOOLLOOMOOLOO,瞓上去的時候,很明顯感覺到承托力,特別是腰部位置,平瞓時更有被包圍的感覺。第二款試瞓了JIMBOOMBA,一瞓上去我哋就覺得好驚喜!真正感受到所謂軟硬適中的感覺,因為它的面層有羊毛面層,好柔軟,但同時又有足夠承托力!最後一款試了MANBARRA,這張瞓上去就比較硬淨和挺身。     

所以經過一輪篩選後,最後揀了澳洲製造的JIMBOOMBA 床褥,覺得瞓上去佢最舒服,最貼合我哋想要嘅嗰種床褥感覺!本身我哋都猶豫揀EMMAS的彈簧床褥好唔好,擔心反瞓或者轉身時彈簧會有「吱吱」聲,但這款床褥完全不會有這個問題,當日我哋在床褥上碌來碌去也沒有任何聲音。    

這個特別的花紋設計就是JIMBOOMBA床褥啦,非常易認!     

決定一張床褥好唔好原來視乎幾個因素,以及個人的要求、喜好。我哋揀選床褥最重視係床褥的承托力和回彈力,以往舊的那張床褥就是承托力不夠,身體會向下沉,瞓醒覺會感到腰骨好攰,而EMMAS 床褥就用了三區獨立袋裝彈簧設計,承托力充足而且受力平均,無論平瞓抑或側瞓都可以好完美地承托著身體每一部份,JIMBOOMBA 更是得到脊醫認證的床褥,可以保護脊骨健康。    



至於回彈力,亦係床褥好唔好的重要因素,床褥回彈力越高,抗滋擾力就會越大。以往每晚當老公一轉身或落床,我都會感受到,唔多唔少睡眠都會受到滋擾。但是EMMAS 床褥的回彈力做得好好,就算床邊人輾轉反側都唔會滋擾到對方,可以一覺瞓到天光。    


而最令我感到驚喜的是,EMMAS 澳洲床褥都有防敏認證,始終肌膚、呼吸同床褥接觸都好貼近,有「防塵蟎、防敏感」的保護,可以有效減低塵蟎和細菌滋生,就連哮喘和呼吸道敏感的人士都可以安心使用。我老公本身都有鼻敏感問題,以後有這張防敏床褥就可以好安心使用,見佢鼻敏感情況都好似好咗。    


另外JIMBOOMBA 床褥是特別選用咗恆溫物料及澳洲羊毛棉層 ,摸上去好柔軟舒適。冬暖夏涼的設計,一年四季都啱用,最近氣溫急降,只要瞓在床上身體就會好快溫暖起來。    



用了EMMAS 床褥兩個星期,現在每晚一瞓上床好快就瞓著,終於每晚都有覺好瞓啦!我哋都好滿意呢張床褥,身體的承托力好咗,瞓醒腰骨無咁攰,起身精神爽利。如果你問我EMMAS床褥好唔好,值唔值得買?我會覺得一張好嘅床褥除了帶來優質的睡眠質素,其實連帶肌膚都會變好,所以要瞓得好,精神好,一張好嘅床褥絕對值得投資!    



每個人對床褥的軟硬要求都不同,所以購買前建議去床褥專門店試清楚,唔好怕尷尬,試瞓10-15分鐘,揀選一張適合自己的床褥,好的睡眠質素自然從此而來啦!除了床褥以外,EMMAS 有提供床架訂購,亦有不同材質的床架可以選擇,包括皮革、麻布、和風布、絨布,日系床架等,甚至可以選擇油壓床及櫃桶款,自由組合自己的專屬空間,新一年瞓個靚覺!!!     


EMMAS 澳美斯  
網站:https://bit.ly/3ej6Z3R


♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

歡迎產品試用或活動邀請,請聯絡

butterfly.enjoylife@gmail.com


沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...