28/12/2020

【聖誕美食】屋企都吃到美味酸菜魚.漁嘩啦限定套餐 │蝴蝶結姐姐

凍冰冰就最啱係屋企打邊爐㗎啦,響「漁嘩啦」訂咗聖誕限定套餐,話咁快就送到黎啦!2-3人套餐包括任揀兩款魚(黃金酸菜魚/水煮魚/蕃茄酸菜魚/冬陰功)、白魚蛋1包、炸魚旦1包、手打花枝餅1包、粉絲同紅薯粉。超豐富,兩至三人夠哂食呀!


另外仲有1人或者4至6人套餐,多個選擇俾大家。


「漁嘩啦」即食魚包的做法都好簡單,一包有齊魚片、酸菜、醬包,幾分鐘就吃得。


1) 預先將即食魚包解凍,然後將鯛魚片、酸菜魚醬包從包裝袋內取出備用。

2) 落少許油爆香薑(如有),再加入酸菜魚醬包。

3) 然後加入650ml-700ml食用水。

4) 當水滾後加入鯛魚片,約3分鐘待魚肉熟透後即可食用。




唔想太單調的話,即食魚包亦可因個人口味加入其他配料,例如:海帶、芽菜、芫茜、豆卜等配菜,更添風味!酸菜魚的魚片份量都不少,配上酸菜及酸菜醬汁,辣得夠惹味。吃完酸菜魚片,加湯就可以打邊爐,放入漁嘩啦白魚蛋、炸魚旦、手打花枝餅、喞喞鮮蝦滑、粉絲或紅薯粉等配料,幾分鐘吃得,魚旦口感彈牙有魚味,紅薯粉亦Q彈、軟滑。








除了「黃金酸菜魚」之外,如果不吃得辣,可以試吓漁嘩啦的「巴蜀蕃茄湯酸菜魚」,小朋友都吃得;若是無辣不歡之友,不妨試試麻辣十足的「重慶紅薯粉水煮魚」,或者「泰正宗海鮮冬陰公」,酸酸辣辣,溫暖你的冬天!




漁嘩啦下單官網 : https://www.yuwalahk.com/

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Email 聯絡 : butterfly.enjoylife@gmail.com


沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...