22/1/2020

【護膚】Drops of Youth 全天缺補水、鎖水│蝴蝶結姐姐



就快過新年,幾忙都要扮靚啲!The Body Shop 大受歡迎嘅 Drops of Youth系列,今年推出升級版植物幹細胞活肌精華,潔面泡同面霜,給肌膚每日足夠嘅水份和營養,keep著新一年容光煥發,每天自然由內靚到外啦!


升級版植物幹細胞活肌精華,配方有效抗污染和抗氧化,令肌膚狀態變得穩定。其凝膠質地,輕柔易推開,且馬上被肌膚吸收。無論任何季節均適用,讓肌膚迅速得到紓緩、保濕。



而升級版植物幹細胞活肌潔面泡,輕柔細滑的泡泡永遠讓人那麼喜愛,洗臉後肌膚不會繃緊,十分柔軟,而且很乾淨添。



最後一步當然唔少得升級版植物幹細胞活肌面霜,天氣乾燥不穩定,肌膚最需要保濕度高嘅面霜,呢個升級版植物幹細胞活肌面霜的補濕度不會令人失望,質地介乎啫喱和乳霜之間,用後肌膚可持久保濕、鎖水一整日。




還有幾日過農曆新年啦,要活出真我, Keep 著肌膚靚靚,迎接美好的新一年啦!祝大家新年快樂!日日都咁明亮動人!


#TheBodyShopHK #DropsOfYouth #AgeStrong #LetMeBeMe

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

信箱 : butterfly.enjoylife@gmail.com

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...