12/1/2020

【西高山】30分鐘登山睇日落.芒草.紅葉│蝴蝶結姐姐



週末遠離一下塵囂,踏青呼吸大自然的空氣。今次行的山路位於山頂,終點是「西高山」,難度1星,連小朋友都輕鬆行到。因應時間,可以在山頂上觀賞埋日落美景。


我們先搭巴士上到山頂。


再沿著「晨運徑」行,會見到數株紅葉。



至公園涼亭,看見西高山的路牌(30分鐘到),轉左行便是。



路程以梯級為主,皆是很輕鬆的,每至一段亦會有溫馨提醒。


30分鐘登上「西高山」,為海拔494米,居高臨下,能夠毫無阻擋俯瞰整個維港景色以及薄扶林水塘景色,真係十分之靚。




往左邊有一條小路,要小心一點行,好多人都會專登爬上睇日落、影芒草。




待日落時分,太陽映照出澄黃色調,再逐漸變成紫紅,如一幅浮動的風景畫,變化多端。


最後都係果句,自己垃圾自己帶走,保持山上乾淨、美好的環境,人人都開心D啦 ^_^!另外,如果早出發嘅話,可以上山前在「Tram Cafe」吃個午餐,嘆杯咖啡,望著纜車上落、飲咖啡,都咪話唔 Chill 㗎~ 絕對又是一個靚靚打卡位黎!


延伸閱讀:Chill 嘆咖啡.行纜車徑上山頂

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

信箱 : butterfly.enjoylife@gmail.com

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...