30/10/2019

【護膚】敏感肌救星 First Aid Beauty 進駐香港Facesss│蝴蝶結姐姐



敏感肌和濕疹肌女生注意啦!因為美國小眾敏感肌護膚品牌 First Aid Beauty 進駐香港Facesss 啦~其產品選用純淨成分,無添加人造香料、色素和酒精,亦經臨床試驗,獲皮膚科專家認可不會刺激皮膚,是敏感肌和濕疹肌都適合使用啊。



其皇牌產品FAB強效保濕修復面霜,質感細滑,可迅速滋潤和保濕乾燥受壓的肌膚,價格也是$249,非常親民,據說全球每20秒即售出一件,十分高回購率啊!


即日至11月3日,去海港城港威商場大堂II,有大型藍色波波池同救生圈鞦韆影相打卡,仲可以試飲美顏飲品同夾公仔添~~,睇吓妳好唔好運夾中FAB護膚大獎啦!






First Aid Beauty 專櫃
尖沙咀海港城海運大廈二樓 FACESSS F49 號舖
銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場 FACESSS 05 號舖

#Rescuesensitiveskin #FABsolution #Cleanbeauty #FirstAidBeautyHK

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

信箱 : butterfly.enjoylife@gmail.com

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...