11/11/2019

【飲食】為節日送上驚喜 Häagen-Dazs x 迪士尼TOY STORY│蝴蝶結姐姐



每逢特別的佳節,Häagen-Dazs 就會推出特別主題或款式的雪糕,今年 Häagen-Dazs 也不例外,推出3款「迪士尼冰袋派對套裝」!分別有「迪士尼TOY STORY 4別注版」及「迪士尼TOY STORY 4復古版」,冰袋派對套裝集齊動畫人氣角色圖案,令人一見愛上啊!



另外當然少不了大人小朋友都喜愛的「迪士尼 FROZEN 2別注版」Häppy-Moment冰袋派對套裝,配上唯美設計,《FROZEN》迷務必收藏!會於11月25日開始發售。


而每款冰袋派對套裝均盛載11件產品,包括全新季節限定煙韌麻糬雪糕、經典口味雪糕杯及脆皮雪糕批!同家人、朋友一齊分享就最 seeet sweet啦!





另外每款冰袋派對套裝內亦附送迪士尼系列相應角色Häagen-Dazs™外賣雪糕火鍋$50禮券,到時買外賣雪糕火鍋就記得要帶埋去啦!


銷售點:各大便利店、超級市場及日資超市建議零售價:HK$269

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

信箱 : butterfly.enjoylife@gmail.com

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...