29/9/2020

【護膚】好用美白抗氧小助手 DermaElements 維他命C精華原液│蝴蝶結姐姐



維他命C是身體每日必不可少的營養,可透過食物中營養吸收,除此之外,維他命C亦是好用的肌膚美白兼抗氧化最佳良伴,所以不少人都喜歡使用維他命C精華。面對着炎炎夏日,一支好用的肌膚美白、補濕護膚品又豈能缺少,我會使用具有維他命C精華成分的美白去班產品,最近就用緊DermaElements 的DE20 左旋維他命C精華原液,原液的分子比一般維他命C精華還要小,有效深入肌膚底層,淡化和趕走討厭的黑色素,產品可去斑,用後好美白。 


有「細胞抗氧化劑」之稱嘅DE20 左旋 C 原液好好用,美白效果俾傳統維他命C精華明顯,可直達肌膚真皮層,抵抗自由基的傷害,分解及還原已形成黑色素;產品能協助去斑,同時刺激膠原蛋白再生,加速新陳代謝,以塑造光澤透亮肌膚。


每天用完爽膚水後,使用適量DermaElements DE20 左旋 C 原液,能迅速滲透至肌膚底層,立即感覺水潤無比,比起好多維他命C精華水潤,完全唔會覺得乾燥。而且原液以小瓶設計,確保獨立新鮮,每日都可以給予肌膚最新鮮的保養,好用又美白、產品又可去斑,告別暗啞肌膚,真心好喜歡呢支左旋維他命C精華原液。 




使用旋了維他命 C 精華原液兩個星期,原本暗啞的肌膚用完好明顯美白度提升不少,肌膚看起來飽滿有光澤,老公仲話我最近皮膚滑溜左,聽見都開心,我緊係會日日keep 住用,因為呢支原液比起坊間好多維他命 C 精華效果更明顯啦! 


DermaElements DE20 左旋 C 原液成效比維他命 C 精華快速、顯著,好多人用過都話美白效果好好,亦好適合用作美白美容療程後的護理,加快肌膚修復,產品可去斑,提升療程效果,讓皮膚變得光滑有彈性,色澤均勻。這個夏天,每個女仔都要一支好用嘅美白維他命 C 精華,而我就有 DermaElements 左旋 C 原液,你都尋找緊一支好用嘅美白精華?要快啲試吓!

香港尖沙咀彌敦道 132 號 Mira Place 1, 132A 舖 電話: 2116 4285
香港銅鑼灣世貿中心 G015 號舖 電話: 2808 0533
網上商店: www.dermaelements.com.hk

#細胞抗氧化劑 #左旋 C 原液 #維他命 C 精華 #去斑產品 #美白好用 #DermaElements #YourSkincarePartner#YourSkinsNutrientTreasure #YourSkinLibrary #原液寶庫 #DELabrary

♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ ♡ඩ⌔ඩ♡ 

沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...