23/1/2021

【染髮】我的心水美髮師Aries Chan Hair |大埔染髮 │蝴蝶結姐姐

之前自己響屋企染髮,後尾枕染得不太均勻,趁新年前染番靚佢兼轉換吓髮色。朋友介紹,搵左大埔Aries Chan Hair 幫我整左 #橄欖髮色,髮色自然好看,令我非常滿意。 


Aries會使用日本專業級Salon染髮料,日本顏色會比一般顏色較光澤、自然,而且減少頭髮受損、負擔,有如做hair treatment 。 


Aries亦替我偷薄左頭髮,減輕厚重感,但又不減長度,是日本流行的剪髮技術。



做完這個日本染髮,我覺得頭髮順滑左好多,真是似做左個hair treatment ,髮絲柔順光澤,整體而言我都好滿意啊!一對一的服務,服務更加專注,聆聽到客人的需要。


Aries還教識我一些管用的保養髮絲和鎖色方法,讓我的髮色至今仍保持著。 


順帶一提,扮靚亦要注意安全,進入店舖時必須在接待處測量體溫及清潔雙手,確保個人清潔衛生,整頭髮就自然放心得多啦! 

Booking 資料

為保持每位客人都有充足時間給Aries設計髮型及染髮

只接受預約,不設walk in

預約電話:9339 2293 (Aries Chan)

地點 :大埔寶鄉街108號閣樓 (寶鄉街307巴士站上 轉彎樓梯啡色門)

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Email 聯絡 : butterfly.enjoylife@gmail.com


沒有留言:

發佈留言

歡迎分享你的所想所問...